шешендік өнер қай ғасырда дамыды - шешендік өнер эссе > 자유게시판

본문 바로가기
사이트 내 전체검색

자유게시판

шешендік өнер қай ғасырда дамыды - шешендік өнер эссе

페이지 정보

profile_image
작성자 Dianne
댓글 0건 조회 373회 작성일 24-06-07 21:58

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
шешендік өнер қай ғасырда дамыды - шешендік өнер эссе [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Шешендік өнер және риторика. 1.1. Шешендік өнер және риторика. Риторика ежелгі өнердің бір түрі. Ол б.э. бұрын v ғасырда қоғамның практикалық қажеттілігіне орай пайда болған. Шешендік өнер қай қоғамда болса да халыққа, қалың көпшілікке әсер ететін, оның санасын, сезімін баурап, жігерін тасытатын қуатты құрал болып келген, ол өнер күні бүгінге дейін сол күшін, қасиетін жойған жоқ. Демек, халық алдында баяндама жасап, дәріс оқитын ғалым, жазушы, жалпы әрбір білімді, мәдениетті адам үшін шешендік өнер туралы білімнің тарихымен танысып, анаға сыйлық туған күнге теориясымен қарулану әсте артық емес. Шешендік өнердің тууы, қалыптасуыжалпы тіл өнерінің шығуымен, адам қоғамының пайда болуымен байланысты. Шешендік өнер курсы бойынша түсінік. Аралас сабақ. Сұрақ-жауап, іздендіру, талдау. 2-3. 2-3. Шешендік өнер – сөз мәйегінің қайнар көзі. 2. Ұлттық шешендік өнер туралы түсінік. Жаңа сабақты игеру. Шешендік өнер халықтық-демократиялық қоғамдарда өсіп-өркендейді. Ақыл-ойға еркіндік шешендік өнердің дамуының алғашқы шарты болып есептеледі. Қазақ ауыз әдебиетінің ерекше бір жанры – шешендік өнер. Халқымыздың даналығының үлгісі шешендік сөздер – ғасырлар бойы халық сынынан ерекшеленіп өткен құнды. Шешендік өнер қай қоғамда болса да халыққа, қалық көпшілікке әсер ететін, оның сапасын, сезімін баурап, жігерін тасытатын қуатты құрал болып келген ол өнер күні бүгінге дейін сол күшін. Шешендік өнер қай қоғамда болса да халыққа, қалың көпшілікке әсер ететін, оның санасын, сезімін баурап, жігерін тасытатын қуатты құрал болып келген, ол өнер күні бүгінге дейін сол күшін, қасиетін жойған жоқ. Демек, халық алдында баяндама жасап, дәріс оқитын ғалым, жазушы, жалпы әрбір білімді, мәдениетті адам үшін шешендік өнер туралы білімнің тарихымен танысып, теориясымен қарулану әсте артық емес. Шешендік өнердің тууы, қалыптасуыжалпы тіл өнерінің шығуымен, адам қоғамының пайда болуымен байланысты. Алпы алғанда, шешендік ғылымының шеңберінің де, соған орай шешендік өнер анықтамасының да қоғамдық қатынастардың өзгеруіне сәйкес үнемі кеңіп, жетіліп отырғаны белгілі. Қазақ халқының өшпес мұрасы, асыл қазынасы шешендік өнер туралы біле жүріңізер. Шешендік өнер қай қоғамда болса да халыққа, қалың көпшілікке әсер ететін, оның санасын, сезімін баурап, жігерін тасытатын қуатты құрал болып келген, ол өнер күні бүгінге дейін сол күшін, қасиетін жойған жоқ. Демек, халық алдында баяндама жасап, дәріс оқитын ғалым, жазушы, жалпы әрбір білімді, мәдениетті адам үшін шешендік өнер туралы білімнің тарихымен танысып, теориясымен қарулану әсте артық емес. Шешендік өнердің тууы, қалыптасуыжалпы тіл өнерінің шығуымен, адам қоғамының пайда болуымен байланысты. Демек, шешендік өнер – өмірдің қай кезеңінде де сұраныста болатын өнер. Бұл өнерді меңгерген жан өмірден еш ұтылмайды. Шешендік өнер – даналық білімі, басқару ілімі. Шешендік өнер және риторика. 1.1. Шешендік өнер және риторика. Риторика ежелгі өнердің бір түрі. Ол б.э. бұрын v ғасырда қоғамның практикалық қажеттілігіне орай пайда болған. Шешендік өнер қай қоғамда болса да халыққа, қалың көпшілікке әсер ететін, оның санасын, сезімін баурап, жігерін тасытатын қуатты құрал болып келген, ол өнер күні бүгінге дейін сол күшін, қасиетін жойған жоқ. Демек, халық алдында баяндама жасап, дәріс оқитын ғалым, жазушы, жалпы әрбір білімді, мәдениетті адам үшін шешендік өнер туралы білімнің тарихымен танысып, теориясымен қарулану әсте артық емес. Шешендік өнердің тууы, қалыптасуыжалпы тіл өнерінің шығуымен, адам қоғамының пайда болуымен байланысты. Шешендік – сирек ұшырасатын қасиет, дарын. Шешендік сөз терең ойға, ұтқыр шешімге, тапқыр қисынға құрылады. Шешендік өнер мен билік қолма-қол туып айтылатын, суырыпсалма жүрекжарды әділ. Мақсаты: Ұлттық шешендік өнер туралы жалпы түсініктерін кеңейту. Ұлттық шешендік өнер арқылы халқымыздың әдеби бай мұрасын, дәстүрін қадірлеуге тәрбиелеу.

подписка на яндекс музыку бесплатно, яндекс музыка подписка паскальдағы дәрежелеу белгісі, бүтін паскаль тілінде қалай жазылады қайың жалпақ жапырақты ағаш, қызыл қайың туралы мәлімет казгу караганда, карагандинский государственный университет им. букетова специальности

абай әбіш туралы - абай мен әбіш ұқсастығы [Читать далее...]

Ертегілер ️ қазақша Абай мен Әбіш Наушабай дейтін кісі жол жүріп келе жатып, Абайдың үйіне түсіпті. Жайғасып отырған соң ол: Абайжан, өзіңе асыл. ПРЕМЬЕРА! ПРЕМЬЕРА! ПРЕМЬЕРА! Құрметті өнер сүйер қауым! 31-ші НАУРЫЗда Кенес Жұмабековтің "Абай мен Әбіш. Оқулықпен жұмыс: «Абай мен Әбіш» мәтінді оқу, талдау.-Өз беттерінше оқу.-Мәтінді рөлдерге бөліп оқу.-Мәтінді талдау-Мәтінде не туралы айтылған?-Әбіш әкесінің сауалына не деп жауап қайтарды? 3 сынып Күні. Тақырыбы: Абай мен Әбіш (ел аузынан) Мақсаты: Ақынның өмірімен таныса отырып, мәтіннің негізгі ойын ашу. Күтілеті. 3-топ: Абай айтқан 5 асыл істі және 5 дұшпанды ата. 4-топ: Абайдың өнер, білім туралы өлеңдерін айту. Оқушылар сұрақтарға. жауап береді. Топпен жұмыс жасайды. Бір-бірін түстер бойынша. бағалайды. Негізгі бөлім. Мойнақ ауылындағышағын орталығы бар № 23 орта мектеп КММбастауыш сынып мұғалімі Ахмедиярова Қ.Қ. Наушабай дейтін кісі жол жүріп келе жатып, Абайдың үйіне түсіпті. Жайғасып отырған соң ол: Абайжан, өзіңе асыл сөз, алғыр ой тауып айтқан кісі болды ма? Сабақтың тақырыбы: Абай мен Әбіш (ел аузынан) Мақсаты: 1.Абайдың өмірімен шығармалары туралы білімдерін толықтыру. (Әбдірахман) Әбіш өмірімен таныстыру. Әңгіме мазмұнын ашу. Абай мен Әбіш Мақсаты: 1. Оқушыларға әңгіменің негізгі мазмұнын, ойын түсіндіре отырып, адам өмірінде білімнің маңызын ұғындыру. 2. Ойлау қабілетін, тіл белсенділігін дамыту. 3. Ұлжан соған: Балам-ау, қыз болсаң бала таппас па ең, содан қиын боп па, — дейді. Абай: Ә, онысы тағы бар ма еді! — деп қуанады екен. Абайдың ақындық жолында. Ақпараттық құрал: Интербелсенді тақта Сабақтың көрнекілігі: Абай туралы бейне ролик, слайдтар, тапсырмалар, куб. Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, еңбек, дүниетану. Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі Топқа бөлу, үстел үстінен алынған сандар бойынша 5 ауылға бөлініп отырады, өз ауылдарын таныстырады. 1 Құнанбай ауылы, 2 – Зере, 3 Ұлжан, 4 Абай, 5 Әбіш ауылы. Ой қозғау. Балалар сіздердің ауылдарыңыздың есімі кімнің есімімен байланысты? (Абай туралы) Сұрақ жауап, сабақ тақырыбы: Абай мен Әбіш ел аузынан Дәптерге күннің жады сабақ тақырыбы жазылады. «Бортты журнал» Дәптерді екіге бөліп бір жағын толтырамыз. Біз не білеміз және не білуім керек? Абай Әбіш туралы не білеміз? III. Абай мен Әбіш сұрақтарына жауап беру арқылы оқушылардың тақырып туралы білімдерін кеңейту. ә) Дамытушылық:Тақырыпты түсіндіре отырып, оқушылардың қабылдау, есте сақтау, ойлау қабілеттерін дамыту. Шығармашылықпен. Ашық сабақ "Абай мен Әбіш" (3 сынып) Әдебиеттік оқу. Ашық сабақ "Абай мен Әбіш" (3 сынып). Сабақтың тақырыбы: Абай мен Әбіш Сабақтың мақсаты: 1.Білімділік: Қазақтың ұлы ақыны, бүкіл жан–тәнімен, рухымен, ішкі сезім–күйімен, ақындық ойлау, жазу өнерімен қазақтың ұлттық болмысын танытқан Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығына толығырақ тоқталу.Мәтінді түсініп оқи отырып,негізгі ойын табуға үйрету. Оқулықпен жұмыс: «Абай мен Әбіш» мәтінді оқу, талдау.-Өз беттерінше оқу.-Мәтінді рөлдерге бөліп оқу.-Мәтінді талдау-Мәтінде не туралы айтылған?-Әбіш әкесінің сауалына не деп жауап қайтарды? Презентация на тему Ашық сабақ "Абай мен Әбіш". Содержание. 1. Ашық сабақ "Абай мен Әбіш". 2. Мәтіннің негізгі идеясын түсініп, өз ойын еркін. 3. Топтастыру, елші әдісі, миға шабуыл.Әдіс-тәсілдері: 4. Абай жыршы, ұлы ақыны елімнің, Жырға. 5. Үй тапсырмасы " Жұптас, бөліс" әдісі. 6. Топтық жұмысЖаңа сабақ. Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Тұрсынбаева Мөлдір Сабақтың тақырыбы:Абай Құнанбаев «Кешегі өткен ер Әбіш» өлеңі Сабақтың мақсаты: Білімділік. Абай туралы) Сұрақ жауап, сабақ тақырыбы: Абай мен Әбіш ел аузынан Дәптерге күннің жады сабақ тақырыбы жазылады. «Бортты журнал» Дәптерді екіге бөліп бір жағын толтырамыз. Сабақтың тақырыбы: Абай мен Әбіш. Не білу керек: Абай ата туралы білімдерін жинақтап тұжырымдай білу. Не істей білу керек: Ұйымдасқан түрде топтық жұмыс істей білу. Бір шешімге келіп дұрыс. Хакім Абайдың баласы Әбіш (Әбдірахман) ауырып Алматыда жатқанда көңілін сұрай келген Жамбылдың бейнеленуі бірнеше поэтикалық тәсілмен берілген.


әлеуметтік психология салалары
iphone 13 pro купить в казахстане
бекзат кунанбай - умытпа скачать
срочная продажа домов костанай
құқық бұзушылық және заңды жауапкершілік тәрбие сағаты

.
==============================================================

~~~~~ бир досым бар бала кезден текст ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

회원로그인

회원가입

사이트 정보

회사명 : 회사명 / 대표 : 대표자명
주소 : OO도 OO시 OO구 OO동 123-45
사업자 등록번호 : 123-45-67890
전화 : 02-123-4567 팩스 : 02-123-4568
통신판매업신고번호 : 제 OO구 - 123호
개인정보관리책임자 : 정보책임자명

접속자집계

오늘
3,747
어제
5,858
최대
5,858
전체
402,482
Copyright © 소유하신 도메인. All rights reserved.